Laatste nieuws

FIFA 20

Fifa 20

Wij van myplaystation.nl zijn super blij dat fifa 20 eindelijk uit is.
Ondanks dat wij Early acces hadden van EA waardoor wij 3 dagen eerder konden spelen zijn we blij dat het nieuwe fifa seizoen van start gaat.
Wij hadden de fifa 20 ultimate edition via de playstation store ge pre ordered , voor 5 augustus hebben wij dit gedaan fifa 20 pre order.
Als je voor 5 augustus fifa 20 pre order had gedaan kreeg je een OTW player gratis erbij , vandaag 27-09-2019 zullen de OTW spelers uitkomen rond 19:00 en zullen wij ook een OTW speler krijgen.
Je zult ons veel online zien met Rivals en weekend league al zal het nog wel even duren voor weekend league weer begint.


Wij hebben al een aardig start team bij elkaar weten te sprokkelen door middel van pakketten te kopen zoals fifa gemaakt is.
Wil je een potje tegen ons gamen stuur ons dan een mailtje en wij zullen je dan uitnodigen voor een potje Fifa 20
Hieronder zullen wij wat tips tricks en informatie plaatsen zodat je een betere indruk krijgt van Fifa 20.

FIFA 20

De nieuwe FIFA is eindelijk beschikbaar voor iedereen, aangezien EA de serie terugbrengt naar de goede oude tijd en nieuwe functies toevoegt, zoals Volta straatvoetbal. Voor degenen die al door de FIFA-serie zijn ondergelopen, hier is een snelle update over wat er vorig jaar gebeurde: FIFA 19 werd gelanceerd en werd algemeen beschouwd als een verademing.

Het was moeilijk, het tempo voelde goed en verdedigen kon niet alleen worden overgedragen aan de AI. Toen bracht EA een gameplay-patch uit die ons deed denken aan de gedachte aan de 8/10 score die we het gaven. Een artikel een paar maanden later verklaarde het einde van de tijd van deze recensent bij FIFA 19 en dat is meestal accuraat, afgezien van het vreemde verhaal over Pro Clubs. Terugkijkend is de spijt van de beoordeling echter misplaatst. Bij de lancering was FIFA 19 indrukwekkend en het voelde echt alsof er vooruitgang was geboekt.

Tegen de jaarwisseling was het echter achteruitgegaan. Dus FIFA 20 voor de eerste keer opstarten was gedaan met angst en een belofte om niet overboord te gaan van de lof. Immers, wat als alles volgende maand zou veranderen? Maar dat is ook niet echt een aanpak, dus we hebben FIFA 20 zoals het komt. Dat gezegd hebbende, EA heeft zeker meer transparantie laten zien met deze FIFA, met een consistente uitrol van Pitch Notes met details over alle veranderingen waarvan de ontwikkelaars willen dat je die kent. Het was verfrissend.

Eerder deze week plaatste het ontwikkelingsteam een ​​update over patches en wat er gaat komen en het was ook bemoedigend. Tussen een uitleg over de feedbacksessies van de gameplay die ze hadden gehouden, was deze cruciale belofte: ‘We zijn voorzichtig met elke verandering die we aanbrengen en richten ons vooral op het oplossen van bugs, niet op fundamentele veranderingen in de gameplay.’ Dit is enorm voor elke speler die het gevoel had verbrand te zijn door de patches van vorig jaar en iets waar de ontwikkelaars verantwoordelijk voor moeten zijn als FIFA 20 zich voorbereidt op het doorlopen van de gebruikelijke jaarlijkse cyclus. Dus wat hopen we dat de ontwikkelaars onaangeroerd laten en wat onmiddellijke aandacht vereist?

De grote nieuwe functie in FIFA van dit jaar is Volta voetbal, een bijgewerkte versie van FIFA Street – een fantastisch spel op zich – en onze directe indrukken zijn positief. Sommige van de stemacteurs laten een beetje te wensen over (heeft iemand ooit het woord ‘panna’ in een zin gebruikt?)

En er zijn enkele ineenklapmomenten (Pete, Peter …) maar over het algemeen is het verhaal boeiend genoeg en geeft het je een snelle inleiding in het leven van een straatvoetballer. De aanpassing die wordt aangeboden is ook een triomf en lijkt op wat velen hoopten dat EA ooit naar Pro Clubs zou brengen. Het is echter in de wereld van Volta geland, en dat is eigenlijk veel logischer, aangezien er echt geen regels zijn over wat je draagt.

Natuurlijk komen microtransacties in de Volta-winkel, maar er zijn ook tal van items die je kunt ontgrendelen naarmate je je carrière vordert, en ze zijn netjes gekoppeld aan prestaties op het veld.

Bovendien is Volta gewoon een geweldige manier om de fijne kneepjes van de FIFA te leren. Sommigen houden van vaardigheidsbewegingen, anderen komen er nauwelijks in de buurt, maar in een 3 tegen, 3 voelt het vooruitzicht op een regenboogflick aantrekkelijk. We merkten dat we vaardigheden probeerden die we nauwelijks in vijf jaar naderen, de bal in een opwelling opblazen en de nieuwe strafe dribbel vrijelijk gebruiken. Het is leuk en dat is een thema dat door FIFA 20 loopt. En dat is niet iets dat we al lang over de serie hebben gezegd.

Terug naar het gras, zijn er een aantal gameplay-tweaks geweest die ons hebben gestopt in onze tracks. Ten eerste en vooral zijn de wijzigingen in de verdediging. Drum roll-tijd … het is eigenlijk moeilijk om nu te verdedigen. Als je gewend bent om alleen de baldrager onder druk te zetten met de AI die je nodig hebt om het spel opnieuw te leren, is dat zo’n grote verandering.

De ‘vaardighedenkloof’ waarover we vorig jaar zoveel spraken, is weer teruggekeerd. Hoe lang het blijft weten we niet, en we kunnen absoluut niet speculeren, maar zoals het er nu uitziet, moet je geduldig, slim en geconcentreerd zijn als je de bal terug wilt krijgen. Sommige van de staande blokuitrusting die we hebben uitgevoerd, waarbij je daadwerkelijk met de bal naar buiten komt, hebben ons in shock achtergelaten. Het is totaal anders dan de ramp van de FIFA 19-botsingsmotor.

Hoewel de snelheid van het totale spel is verlaagd, waardoor elke wedstrijd een meer afgemeten ontmoeting is, is het verschil in tempo tussen de snelste aanvallers en de langzaamste verdedigers meer waarneembaar dan ooit. Als je te veel committeert, hoop je dat je het niet opneemt tegen iemand die weet wat hij doet. Het beste voor je als je tegenstander een Kylian Mbappe op de loer op de schouder van de laatste man heeft liggen. Ondanks het bovenstaande zijn er nog steeds elementen in de gameplay waarvoor je meteen moet leren. Schieten is lastig.

Als je een speler gebruikt met een slechte zwakke voet, is schieten op die voet net zo dwaas als het klinkt en dat is geweldig. Het is ook moeilijker om je schoten af ​​te krijgen, zelfs als je het gevoel hebt in de ruimte te zijn, waardoor verdedigers meer kans krijgen om een ​​belangrijk blok binnen te krijgen.

De presentatie is zo goed als altijd, met de wedstrijden van de Champions League echt opvallend. De verlichting en de branding staan ​​op punt en het commentaarsteam van Derek Rae en Lee Dixon geeft die nachten onder de lichten een speciaal gevoel. Die scheiding van Alan Smith en Martin Tyler is net zo belangrijk als het vernieuwen van nieuwe regels en onderscheidt het van de vermoeide clichés die je in PES hoort.

Zoals nu goed is gedocumenteerd, is FIFA Ultimate Team (FUT) een enorme bron van inkomsten voor EA Sports. Het laat ons niet verbazen dat dit het grootste deel van hun focus nu is. Dit jaar zijn er enkele aanpassingen aangebracht aan het formaat, met mijlpalenuitdagingen (dagelijks, wekelijks, seizoensgebonden, enz.) Toegevoegd om spelers iets te bieden om naar te streven wanneer ze inloggen. Beloningen variëren afhankelijk van de hoeveelheid XP die u verkrijgt, maar het is een goede manier voor spelers die geld uitgeven om hun teams te bouwen. Het probleem voor die spelers is echter dat het nog steeds een modus is die is gericht op het extraheren van contant geld van jou.

Je zult merken dat je sterk achterloopt op je rivalen als je geen packs ript, waarvan we weten dat het een slechte look is. Maar dit is de geaccepteerde stand van zaken met FUT en je kunt er nog steeds genoeg uren van genieten, zolang je niet van plan bent om prof te worden. Squad Builder-uitdagingen vormen nog steeds de ruggengraat van FUT, maar dit jaar heeft EA een belangrijke en essentiële verandering aangebracht in de manier waarop ze je worden bediend. In plaats van een week lang een beperkt aantal spellen per dag te hebben (aanmoediging van dagelijks gamen), kun je nu al je spellen over een dag of twee spelen – perfect voor de meer casual speler die op een avond misschien vier uur over heeft. In staat zijn om de games van je week in een nacht of twee te doorlopen betekent meer beloningen en dus snellere vooruitgang bij het opbouwen van je team. Het is een zeer goede zet en laat zien dat EA wel naar hun consumenten luistert.

De grootste bug die we (en anderen) tot nu toe zijn tegengekomen, is het balanceren van de keepers. Keepers zijn altijd moeilijk om gelijk te krijgen, maar op dit moment pareren ze veel te veel schoten terug in gevaar en we worden er door gestraft. Dan moet je van speler wisselen, iets dat weliswaar ook moeilijk is om goed te krijgen, en vaak neerkomt op persoonlijke voorkeur.

Het probleem is dat het te willekeurig aanvoelt. We vonden het steeds moeilijker om te weten naar welke speler we tijdens de spellen zouden overschakelen, waardoor de toenemende moeilijkheid om te verdedigen het leven al vroeg onaangenaam maakte. Kruisen is moeilijk, wat we meestal zouden verwelkomen, maar we hebben slechts een handvol doelpunten gescoord en het voelt alsof hun effectiviteit te drastisch is verminderd. Carrièremodus heeft, zoals verwacht, het absolute minimum aan updates ontvangen – de laatste jaren het geval – en een verdere nagel in de kist. Het heeft wat liefde nodig, niet noodzakelijkerwijs een totale revisie, maar zelfs de helft van het diepgangsniveau dat Football Manager biedt, zou een enorme stap in de goede richting zijn.

Dan zijn er de kleine dingen die we hebben opgemerkt. Ultimate Team is meestal een plezier om mee bekend te raken, maar de beslissing om de interface in het squadron-scherm te wijzigen, wanneer je van formatie verandert, is bizar. Momenteel kun je de scheikundelinks niet zien wanneer je tussen formaties veegt, iets waar niemand zeker om vraagt. De menu’s zien er in het algemeen goed uit, maar er zijn te veel stappen in veel modi – Ultimate Team in het bijzonder. Ze zijn niet zo gemakkelijk om te navigeren als we zouden willen, wat begrijpelijk is gezien het niveau van diepte in FUT, maar nog steeds een klacht.

Het is moeilijk om de afbeeldingen in ‘the bad’ te plaatsen omdat ze niet letterlijk ‘bad’ zijn, maar vergelijkingen met PES 2020-spelersmodellen laten zien hoe ver EA op dit moment daalt. Toegegeven, de lichaamsvormen zien er realistischer uit, maar gezichtsmodellen zijn nergens in de buurt van de concurrentie.

Hoe goed Volta ook is, het is een schande dat EA je niet toestaat om online tegen anderen te concurreren. Dit is geen verrassing, want ze zeiden altijd dat het geen optie zou zijn, maar we hopen dat het later in de cyclus van het spel wordt geïntroduceerd, zo niet in de volgende generatie FIFA 21.

Op het veld revisie naar vrije trappen heeft goede bedoelingen – het was een beetje te gemakkelijk om te scoren in de laatste paar FIFA’s, maar we vonden de veranderingen een beetje overweldigend en mogelijk te gekunsteld. Het kan op ons groeien, maar het zal tijd kosten om te leren wat werkt en wat niet. Toch is het leuk om wat evolutie te zien. We hebben Pro Clubs in het gedeelte ‘bijna’ geplaatst, want hoewel er weinig updates beschikbaar zijn voor een modus met een cult-aanhang, voelt deze dramatisch verbeterd door de algemene verbeteringen in de gameplay.

Met stevig terugkomen in de meta, wat zich zou moeten vertalen in minder frustrerende pingpongdoelen tegen jou, terwijl je volgens alle rechten met de bal weg moest zijn. Met het tempo van het spel vertraagd kun je meer vloeiende bewegingen bouwen en het voelt veel aangenamer om als team te werken. Dat gezegd hebbende, mist het nog steeds diepere aanpassingsopties, met alleen nieuwe kapsels en hardloopstijlen toegevoegd, en helaas geen optie om tatoeages aan je speler toe te voegen. Misschien op een dag.

Delen aub.

Wat je misschien ook leuk vind ?

Geef een reactie